שביתה במעונות / שביתה במעונות היום שתוכננה למחר - שעות הפעילות ומועדי החופשות של מעונות היום והמשפחתונים שבפיקוח, נקבעים על ידי האגף.

לעומת זאת, מעונות היום הנמצאים בישובי הדרום, . 60 אלף פעוטות ללא מסגרת: הודעת נציגי המטפלות מחנכות וראשי ארגוני מעונות היום: ויצו, נעמ''ת, נשי חירות, אמונה, ינבוע, (החברה הערבית) ונאות מרגלית. עם זאת, עצם המבנה של שביתת אזהרה ושביתה מלאה רק בשבוע הבא מעיד כנראה .

הם דורשים תקציבים להשוואת תנאי הסייעות במעונות, לסייעות בגני הילדים. לקראת ש×'ית×
לקראת ש×'ית×" ×'מעונות יום: 100 אלף from www.ynet.co.il
ויצו, נעמ''ת, נשי חירות, אמונה, ינבוע, (החברה הערבית) ונאות מרגלית. הודעת נציגי המטפלות מחנכות וראשי ארגוני מעונות היום: 60 אלף פעוטות ללא מסגרת: ויצו מבקשת להודיע לציבור ההורים כי במידה ותוכרז מחר שביתה כללית במשק, יושבתו גם מעונות היום שבניהולה. הם דורשים תקציבים להשוואת תנאי הסייעות במעונות, לסייעות בגני הילדים. הגיע הזמן לשיפור תנאי המטפלות למען רווחתם של ילדינו ונכדינו. תחל שביתה, ללא הגבלת זמן. עכשיו נגמרו החגים, כמה סבלנות יהיה לבוס?.

הגיע הזמן לשיפור תנאי המטפלות למען רווחתם של ילדינו ונכדינו.

תחל שביתה, ללא הגבלת זמן. עם זאת, עצם המבנה של שביתת אזהרה ושביתה מלאה רק בשבוע הבא מעיד כנראה . יחסי עבודה רישום או ביטול הסכם קיבוצי, הודעה על שביתה או השבתה . שעות הפעילות ומועדי החופשות של מעונות היום והמשפחתונים שבפיקוח, נקבעים על ידי האגף. במאבק הנוכחי מבקשים מנהלי הארגונים להביא את המדינה לשולחן להסכם שכר חדש . הארגונים שמפעילים את המעונות המפוקחים, . עכשיו נגמרו החגים, כמה סבלנות יהיה לבוס?. החל מחר (ראשון) מעונות היום ישבתו לשביתה ארוכה וללא הגבלת זמן בשל אי ניהול משא ומתן עם המטפלות . הודעת נציגי המטפלות מחנכות וראשי ארגוני מעונות היום: שביתה ללא הגבלת זמן במעונות היום המפוקחים. הם דורשים תקציבים להשוואת תנאי הסייעות במעונות, לסייעות בגני הילדים. ויצו מבקשת להודיע לציבור ההורים כי במידה ותוכרז מחר שביתה כללית במשק, יושבתו גם מעונות היום שבניהולה. הממשלה כופה עלינו לפתוח בשביתה, בסירובה לנהל איתנו משא ומתן.

הממשלה כופה עלינו לפתוח בשביתה, בסירובה לנהל איתנו משא ומתן. הגיע הזמן לשיפור תנאי המטפלות למען רווחתם של ילדינו ונכדינו. שעות הפעילות ומועדי החופשות של מעונות היום והמשפחתונים שבפיקוח, נקבעים על ידי האגף. 60 אלף פעוטות ללא מסגרת: עם זאת, עצם המבנה של שביתת אזהרה ושביתה מלאה רק בשבוע הבא מעיד כנראה .

ויצו מבקשת להודיע לציבור ההורים כי במידה ותוכרז מחר שביתה כללית במשק, יושבתו גם מעונות היום שבניהולה. לאחר ×
לאחר ×"יון: ×'וטל×" ×"ש×'ית×" שתוכננ×" from www.israelhayom.co.il
ויצו מבקשת להודיע לציבור ההורים כי במידה ותוכרז מחר שביתה כללית במשק, יושבתו גם מעונות היום שבניהולה. הארגונים שמפעילים את המעונות המפוקחים, . תחל שביתה, ללא הגבלת זמן. לעומת זאת, מעונות היום הנמצאים בישובי הדרום, . הממשלה כופה עלינו לפתוח בשביתה, בסירובה לנהל איתנו משא ומתן. 60 אלף פעוטות ללא מסגרת: שביתה ללא הגבלת זמן במעונות היום המפוקחים. עם זאת, עצם המבנה של שביתת אזהרה ושביתה מלאה רק בשבוע הבא מעיד כנראה .

החל מחר (ראשון) מעונות היום ישבתו לשביתה ארוכה וללא הגבלת זמן בשל אי ניהול משא ומתן עם המטפלות .

הם דורשים תקציבים להשוואת תנאי הסייעות במעונות, לסייעות בגני הילדים. 60 אלף פעוטות ללא מסגרת: שעות הפעילות ומועדי החופשות של מעונות היום והמשפחתונים שבפיקוח, נקבעים על ידי האגף. הגיע הזמן לשיפור תנאי המטפלות למען רווחתם של ילדינו ונכדינו. שביתה ללא הגבלת זמן במעונות היום המפוקחים. הארגונים שמפעילים את המעונות המפוקחים, . הממשלה כופה עלינו לפתוח בשביתה, בסירובה לנהל איתנו משא ומתן. עכשיו נגמרו החגים, כמה סבלנות יהיה לבוס?. במאבק הנוכחי מבקשים מנהלי הארגונים להביא את המדינה לשולחן להסכם שכר חדש . יחסי עבודה רישום או ביטול הסכם קיבוצי, הודעה על שביתה או השבתה . ויצו, נעמ''ת, נשי חירות, אמונה, ינבוע, (החברה הערבית) ונאות מרגלית. הודעת נציגי המטפלות מחנכות וראשי ארגוני מעונות היום: תחל שביתה, ללא הגבלת זמן.

הודעת נציגי המטפלות מחנכות וראשי ארגוני מעונות היום: תחל שביתה, ללא הגבלת זמן. הם דורשים תקציבים להשוואת תנאי הסייעות במעונות, לסייעות בגני הילדים. שעות הפעילות ומועדי החופשות של מעונות היום והמשפחתונים שבפיקוח, נקבעים על ידי האגף. הגיע הזמן לשיפור תנאי המטפלות למען רווחתם של ילדינו ונכדינו.

החל מחר (ראשון) מעונות היום ישבתו לשביתה ארוכה וללא הגבלת זמן בשל אי ניהול משא ומתן עם המטפלות . ×
×"חל ממחר: ש×'ית×" ללא ×"×'×'לת זמן from www.srugim.co.il
שעות הפעילות ומועדי החופשות של מעונות היום והמשפחתונים שבפיקוח, נקבעים על ידי האגף. תחל שביתה, ללא הגבלת זמן. עם זאת, עצם המבנה של שביתת אזהרה ושביתה מלאה רק בשבוע הבא מעיד כנראה . הודעת נציגי המטפלות מחנכות וראשי ארגוני מעונות היום: החל מחר (ראשון) מעונות היום ישבתו לשביתה ארוכה וללא הגבלת זמן בשל אי ניהול משא ומתן עם המטפלות . הממשלה כופה עלינו לפתוח בשביתה, בסירובה לנהל איתנו משא ומתן. ויצו, נעמ''ת, נשי חירות, אמונה, ינבוע, (החברה הערבית) ונאות מרגלית. לעומת זאת, מעונות היום הנמצאים בישובי הדרום, .

הארגונים שמפעילים את המעונות המפוקחים, .

יחסי עבודה רישום או ביטול הסכם קיבוצי, הודעה על שביתה או השבתה . עכשיו נגמרו החגים, כמה סבלנות יהיה לבוס?. עם זאת, עצם המבנה של שביתת אזהרה ושביתה מלאה רק בשבוע הבא מעיד כנראה . הארגונים שמפעילים את המעונות המפוקחים, . הממשלה כופה עלינו לפתוח בשביתה, בסירובה לנהל איתנו משא ומתן. ויצו, נעמ''ת, נשי חירות, אמונה, ינבוע, (החברה הערבית) ונאות מרגלית. 60 אלף פעוטות ללא מסגרת: שעות הפעילות ומועדי החופשות של מעונות היום והמשפחתונים שבפיקוח, נקבעים על ידי האגף. הגיע הזמן לשיפור תנאי המטפלות למען רווחתם של ילדינו ונכדינו. לעומת זאת, מעונות היום הנמצאים בישובי הדרום, . במאבק הנוכחי מבקשים מנהלי הארגונים להביא את המדינה לשולחן להסכם שכר חדש . הם דורשים תקציבים להשוואת תנאי הסייעות במעונות, לסייעות בגני הילדים. הודעת נציגי המטפלות מחנכות וראשי ארגוני מעונות היום:

שביתה במעונות / ש×'ית×" ×'מעונות ×"יום שתוכננ×" למחר - שעות הפעילות ומועדי החופשות של מעונות היום והמשפחתונים שבפיקוח, נקבעים על ידי האגף.. שעות הפעילות ומועדי החופשות של מעונות היום והמשפחתונים שבפיקוח, נקבעים על ידי האגף. עכשיו נגמרו החגים, כמה סבלנות יהיה לבוס?. תחל שביתה, ללא הגבלת זמן. החל מחר (ראשון) מעונות היום ישבתו לשביתה ארוכה וללא הגבלת זמן בשל אי ניהול משא ומתן עם המטפלות . ויצו מבקשת להודיע לציבור ההורים כי במידה ותוכרז מחר שביתה כללית במשק, יושבתו גם מעונות היום שבניהולה.